EHBO Almkerk.Cursussen.Evenementen.Contact.
Koninklijke EHBO afdeling Almkerk

 

 

 

Bijgewerkt

25dec23

Bij veel activiteiten is het noodzakelijk of verplicht om adequate EHBO ondersteuning te hebben. Onze EHBO'ers zijn enthousiaste mensen die hun taken adequaat uitvoeren en die maatschappelijk erg betrokken zijn. Onze vereniging beschikt over alle middelen om ondersteuning te kunnen bieden voor uw evenement.

 

Mocht u interesse hebben voor ondersteuning van uw evenement door EHBO Almkerk, neem dan contact met ons op of vul het aanvraagformulier in.

 

Aanvraagformulier hulpverlening bij evenementen

 

 

Om u optimaal te kunnen ondersteunen, willen we u vragen om uw aanvraag minimaal 3 maanden van te voren, schriftelijk in te dienen.

De gegevens die we graag ontvangen zijn de volgende:

· Wie is de organisator (vereniging, stichting, bedrijf, etc.) van het evenement?

· Wie is de contactpersoon binnen de organisatie?

· Wie is de contactpersoon of wat is het meldpunt tijdens het evenement?

· Waar is het evenement?

· Wat is het tijdstip van aanvang en einde? (verwacht u uitloop?)

· Hoeveel deelnemers en bezoekers verwacht u?

Na acceptatie van uw aanvraag zal deze door ons schriftelijk worden bevestigd. Uw aanvraag is pas geaccepteerd na schriftelijke bevestiging door onze vereniging.

Aan de hand van de aanvraag zullen wij bepalen hoeveel EHBO’ers er voor het evenement worden ingezet. Bij een activiteit zullen wij minimaal 2 EHBO’ers inzetten. Hiervoor zullen wij kosten in rekening brengen. Wij vragen €10,- per EHBO’er per uur.

Onze coördinator evenementen zal contact met u opnemen voor alle operationele zaken  en afspraken omtrent uw evenement.